sobota, 7 września 2013

Nowości


Dziękuję serdecznie za liczne komentarze dotyczące poprzedniego posta! Zauważyłam, że nie tylko ja mam odwieczne ,,problemy" z tymi zakupami ;)

A żeby było ciekawiej dziś. Pochwalę się nowymi nabytkami ;)




Od lewej:
Kallos Serical Crema al Latte - maska do włosów z proteinami mlecznymi,
Bubchen - oliwka dla dzieci  z masłem shea i olejkiem słonecznikowym
Dove - kremowy żel pod prysznic
Dove - balsam ujędrniający
Tangle Teenzler - tutaj chyba nie muszę nic dodawać, gdyby nie duża promocja nie kupiłabym
Dove Intensywna regeneracja- maska do włosów z kreatyną
Essence Me&My Ice Cream - kuleczki rozświetlające


 La Roche-Posay 
od lewej:
Hydraphase UV Intense Legere - krem intensywnie nawilżający na dzień z filtrem UV
Woda termalna 
Effaclar K - krem na zaskórniki (więcej: KLIK)
Effaclar - żel do mycia twarzy (dostałam jako gratis do kremu Effaclar K)
Toleriane - mleczko do demakijażu (to jest PRÓBKA jaką dostałam!!!)

O kosmetykach napiszę z osobna szerzej :)


Dla tego też, że świruję już ze strachu przed zimą kupiłam sobie na przecenie kapcie :) Przytulne i cieplutkie :)





I z ostatniej chwili, bo w pisaniu tego posta przeszkodził mi doręczyciel:




Zabieram się za rozpakowywanie! ;) A o zamówieniach w H&M napiszę notkę, bo to ma wiele wspólnego z filozofią moich zakupów :)

Miłego weekedu!


EDIT: Zapomniałam dodać, że wygrałam na blogu Idalia Makeup&Beauty Blog w  konkursie KLIK > SERDECZNIE DZIĘKUJĘ !!! :) Jest to moja pierwsza wygrana w konkursie blogowym :)

41 komentarzy:

  1. Kuszą mnie niektóre z tych kosmetyków :D Kapcie przesłodkie! :) I gratuluję wygranej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kallosa :) ta wersja właśnie mi sie kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się skończyła po prawie roku i właśnie zamówiłam nową puchę :) pozdrawiam

      Usuń
    2. ja kupuję w hebe, mnie 1 litr starczył na ok 3-4 miesiące.
      Przy cenie ok 12zł to naprawdę rewelacja :)

      Usuń
  3. Te kapcie są po prostu cudne!:)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie kapcie :3 Ciekawe, co jest w paczce :3 Mam nadzieję, że zrecenzujesz zakupy :)
    I zastanawiam się, gdzie kupiłaś "tę niesamowitą szczotkę", cyzli Tangle Teenzler i za ile :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, bo na jakiejś niemieckiej stronie, której nie pamiętam i musiałabym sprawdzić na rachunku, zapłaciłam 9 euro,a w DM widziałam po prawie 15 euro (mieszkam w Niemczech). Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetne nowości :) Ja nie mogłam trafić na te perełki z limitki Essence :(

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy,jestem ciekawa kuleczek rozświetlających z essence ,daj znać jak się sprawują :)
    pozdr i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kapciuszki:) ciekawa jestem twojej paczki h&M:)

    zapraszam do mnie kochana będzie mi miło jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tego kremowego żelu pod prysznic z Dove.Jest świetny:). Śliczne kapciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam jednego i drugiego produktu Dove i jestem bardzo zadowolona :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tą odżywkę niebieską do włosów :) ślicznie pachnie, włosy na prawdę są świetne po niej:D
    http://staybiscuit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaczynałam od kredki :D Ale bardzo szybko przerzuciłam się na pędzelek, ponieważ mam bardzo małe oczy i nawet bardzo cienka kreska zajmowała zbyt wiele miejsca na powiece :)

    _____________________________________

    Jeśli chodzi o Me&My Ice Cream, to wiem, że kiedyś był całkiem fajny błyszczyk o tej samej nazwie, nie wiem czy jeszcze można go dostać :) Reszty Twoich zakupów nie znam :)

    Kapcie są prześwietne! Sama się na takie przyczaję :) Dwa lata temu miałam takie z biedronki, w paseczki :) Niestety szybko się rozczłapały, ponieważ był duży rozrzut rozmiarowy, dajmy na to but w rozmiarze 36-39. No i zadeptałam je, bo były za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nabytki, uwielbiam tego typu zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości! A kapcie chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham kremowe żele pod prysznic Dove <3
    i kiedyś dawno miałam tą maskę do włosów :)
    Świetne zakupy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska z Kallosa jest świetna. Może jakoś niesamowicie nie odbudowuje ale za to włosy po niej sa bardzo miękkie i łatwe do rozczesania. Taka z Ciebie zakupoholiczka ;) napisz co jest w pudełku z h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zakupki udane, sporo tego :) Kapcie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki najlepsze:D

    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe nowości:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy bym nie powiedziała ,ze w tym pudełeczku sa kuleczki rozświetlające :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kapcie ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Tangle Teenzler posiadam od dłuższego czasu i jest to cudo stworzone dla mnie, nie rozstanę się z nią długo. kosmetyki marki La Roche-Posay też bardzo lubię, uratowały kiedyś moją cerę. a kapcie wiadomo... śliczne! też sobie kupiłam niedawno idealną parę na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nowości włosowe bardzo mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spore zakupy!

    Ciekawe, jak się u Ciebie spisze Tangle Teezer.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ty fajnie piszesz < 3. obserwuję i zapraszam do siebie : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje za przemiły komentarz;)
    Ja z tych rzeczy uzywalam tylko wody termalnej i mogę ją wszystkim polecić :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam Kallosa i pięknie pachnie, przyznaj mi rację! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Och muszę sama zainwestować w jakąś maskę do włosów i oliwkę do ciała XD

    pozdrawiam :)
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. urocze kapicie...mam podobne z pomoponami;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej!
    Kapcie są cudne :3
    A nabytków nigdy za wiele.
    No czekam na wyjaśnienia w sprawie tajemniczej paczki.
    Obserwuję i pozdrawiam!

    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Po zakupach smiem przypuszczac, ze tez meiszkasz w De?

    pozdrawiam!
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kapcie :) pozdrawiam i obserwuję!!! zapraszam do siebie :

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fantastyczne kapciuchy! Chcę takie koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. te kuleczki rozświetlające essence to dla mnie nowość, dobrze się sprawują? uwielbiam tą firmę ;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kapcie są genialne ja sobie też muszę sprawić coś podobnego :)

    http://miscellaneous-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń