poniedziałek, 19 sierpnia 2013

PUPA Lasting Color 50's Dream, lakier do paznokci 205 Candy Pink

PUPA Lasting Color 50's Dream jest to kolekcja z wiosny tg. Inspirowana latami 50 i vintage ma sprawić, że poczujemy się bardziej kobieco. Linia sama w sobie jest naprawdę bardzo wiosenna, delikatna a zarazem odważna i zdecydowana.
Ja jestem szczęśliwą posiadaczką lakieru do paznokci, pomadki i satynowych cieni.


Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła produktu, którego zużyłam najwięcej - lakieru do paznokci w kolorze 205 Candy Pink.





Tak jak już wspominałam, dostałam te kosmetyki w prezencie u mnie w pracy więc nie miałam wpływu na kolor lakieru. Lubię mieć pomalowane paznokcie, a ich kolory zmieniają się wraz z porami roku (np. nigdy nie pomaluje na czerwono paznokci w okresie wiosenno-letnim).

Odcień Candy Pink w ogóle nie sprawdził się na początku naszej wspólnej przygody ponieważ dostałam go przed wakacjami i jakimkolwiek kontaktem ze słońcem. Moje dłonie były blade, a odcień wydawał mi sie wtedy brzoskwiniowy i brzydko współgrający z odcieniem skóry. Dopiero po uzyskaniu letniej opalenizny zdecydowałam się go używać i zakochałam się bez pamięci. Kolor z jednej strony jest krzykliwy, ale dzięki delikatnym, perłowym drobinkom wydaje się być bardziej stonowany, a co za tym idzie nie sprawia wrażenia tandety.

Pędzelek jest malutki więc łatwo można nakładać go na paznokieć bez brudzenia skórek.

Konsystencja lakieru nie jest ani rzadka ani zbyt gęsta, z łatwością się go rozprowadza. Dodatkowo lakier pomimo braku zapewnień o tym ze strony producenta - szybko schnie. Ja mam zawsze ten problem z lakierami, że nawet gdy wyschną i kładę się spać - to zawsze odbije mi się coś na paznokciu.

Co do nakładania warstw to jednak najlepszy efekt daje pomalowanie paznokcia dwa razy. Nie jest to jednak denerwujące, bo nie musimy długo czekać, aż pierwsza warstwa wyschnie.

Buteleczka jest mała i  lakieru prawie nie ma (chociaż na zdjęciu wygląda jakby był pełny), wakacje się kończą więc to jak dla mnie świetny sezonowy lakier do paznokci, który nie będzie mi zajmował miejsca w szafce do przyszłego roku i sechł (mam obecnie zbyt małą lodówkę by upychać tam jeszcze moje lakiery!).

Cena ok. 26 zł na cały sezon letni naprawdę jest dobrą ceną, zważając na bardzo dobrą jakość.

Jeżeli ktoś lubi eksperymentować z paznokciami to PUPA ma świetne zestawy :


 Na oficjalnej stronie są też tutoriale KLIK jak poprawnie uzyskać efekt np. bąbelków
Ja osobiście chętnie sprawdziłabym French Effect (lewa, dół) gdyby były może trochę inne opcje kolorystyczne, a frencha wykonałabym ,,po swojemu".

 Bardzo pozytywnie oceniam lakier 50's Dream i nie będę bała się zaryzykować kolejnego zakupu ;)


3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam lakiery z szerokim pędzelkiem i innymi nie umiem się malować - na pierwszym miejscu są u mnie lakiery rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z perełkami są cudowne :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń